بازیهای خانگی گهر در خرم‎آباد برگزار می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 2290
بازدید کل : 60151
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان از برگزاری بازیهای خانگی گهر دورود تا زمان آماده‎سازی ورزشگاه تختی این شهر در خرم‎آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، شریعت‎نژاد شامگاه شنبه در جلسه بررسی وضعیت باشگاه گهر دورود که با حضور برخی از مسوولان استان برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: زحمات همه باعث صعود تیم گهر به لیگ برتر شد و اکنون با مسائل و مشکلاتی مواجه هستیم که بیم آن می‎رود این مشکلات به مسائل جدی‎تر منجر شده و نتوانیم موضوع را جمع کنیم.

وی با بیان اینکه تیم گهر متعلق به دورود است و ما به این امر باور داریم، اضافه کرد: گهر افتخار لرستان بوده و اعلام نام لرستان از صدا و سیما باعث اعتماد به نفس ورزشکاران می‎شود که ما باید این را حفظ کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه این تیم به صورت اجاره‎ای به شهرداری دورود واگذار شده، عنوان کرد: باید زیرساختهای دورود و خرم‎آباد انجام و ورزشگاه دورود به سرعت ساخته شود؛ ورزشگاه خرم‎آباد نیز باید به موازات آن ساخته و بازسازی شود.

شریعت‎نژاد با بیان اینکه این ذهنیت پیش آمده که به ساخت ورزشگاه دورود کمتر توجه می‎شود، اظهار کرد: در دورود با مشکل مواجه شدیم و به اداره ورزش و جوانان اجازه دادیم ورزشگاه خرم‎آباد را با اعتبارات خود انجام دهد.

وی یادآور شد: تعهدات استانداری لرستان نسبت به ورزشگاه تختی دورود به موازات پیشرفت فیزیکی تعهدات شهرداری دورود بوده و تمامی تعهدات استانداری باید حداکثر در یک ماه انجام شود؛ آقایان شهرداری نیز باید به تعهدات خود عمل کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه شهرداری به تعهدات خود در قبال ورزشگاه تختی دورود عمل نکرده، افزود: هیچ کسی به آقایان تحمیل نکرده مالکیت تیم را قبول کنند و هیچ پیشنهادی از طرف استان به شهرداری صورت نگرفته اگر فضا ایجاد شده خود شهرداری به این حوزه ورود پیدا کرده است.

شریعت‎نژاد با بیان اینکه سازه ورزشگاه تختی دورود تا 45 روز دیگر نصب خواهد شد، اذعان کرد: تا زمان آماده‎سازی ورزشگاه تختی، بازیهای خانگی گهر دورود در خرم‎آباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع تیمداری و بحث بازسازی ورزشگاه تختی دورود موضوع ساده‏ای نیست، خطاب به مسوولان شهرداری دورود بیان کرد: شما باید پاسخگوی دادستانی باشید آبروی لرستان در بحث واگذاری تیم گرو گذاشته شده؛ کمک کردیم ورزشگاه دورود به شما واگذار شد و تعهد کردید هزینه‏های جاری تیم را پرداخت کنید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان وقتی که تیم لیگ برتری باشد باید ورزشگاه داشته باشد، عنوان کرد:

شما با تعهدات خود ضمانت اجرایی دادید و خسارت معنوی عدم اجرای آن غیرقابل جبران است.

مدیر کل دفتر امور فنی استانداری لرستان نیز گفت: تعهد اولیه استانداری جهت بازسازی ورزشگاه تختی دورود 250 میلیون تومان بوده که با مساعدت استاندار لرستان تعهد 5 مورد از زیرساختهای ورزشگاه از جمله اسکوربورد، دوربین مداربسته و صندلی با بیش از یک میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه صورت گرفته است.

مهندس پازوکی ادامه داد: کل هزینه‏های خرید صندلی پرداخت و اسکوربورد نصب شده که به دلیل نداشتن برق ورزشگاه هنوز راه‎اندازی نشده، فنس‎کشی و برجهای نوری نیز در حال انجام آنها هستیم.

وی عنوان کرد: از مجموع 5 تعهد، 2 مورد به اتمام رسیده، 2 مورد نیز در دست اقدام هستند و یک مورد منتظر انجام تعهد شهرداری است.

مدیر کل دفتر امور فنی استانداری لرستان اضافه کرد: پست برق ورزشگاه 345 میلیون تومان برای احداث نیاز دارد.




:: بازدید از این مطلب : 3912
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
lمسعود در تاریخ : 1391/7/24/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
امیر خادم در تاریخ : 1391/7/3/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
دنیای عکس و آهنگ جدید برنطین 20 در تاریخ : 1391/7/2/0 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
hamideh در تاریخ : 1391/7/2/0 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com